Wednesday, March 13, 2013

Teringin...

Sesekali...ku rasa teringin...lalala..hehe. Lagu nyanyian Shima tetiba je masuk dalam kepala ni.

Alkisah harini berkait dengan perkataan teringin tu. Dari zaman dulukala lagi..memang teringin sangat nak framekan gambar kahwin sebesar2 yang boleh dan letak atas kepala katil..waaweeee so sweet kannn. Sapa yg rasa menyampah..xyah la dok potong niat suci murni ni..memang nak buat jugak hihi.

Mungkin org lain dah lama buat kan? Dulu2 xberkesempatan nak buat..sekarang alhamdulillah. Insya Allah akan letak kat posisi sepatutnya sebelum encik suami balik..suprise bagi dia.

>> Either you realize or not..i will always love you..till my last breath!

No comments:

Post a Comment


Its all about :
Love~Life~Happy~Heart~Tears~Feelings ~
& never end!

Bloggerz Blogwalking