Sunday, November 4, 2012

Doaku Untukmu Sayang

Kau mahu apa..pasti kan ku beri..
Kau minta apa..akan ku turuti..
Walau harus aku terlelah dan letih..
Ini demi kamu..sayang..

Aku tak akan berhenti..menemani & menyayangimu..
Hingga matahari tak terbit lagi.
Bahkan bila aku mati..ku kan berdoa pada Ilahi..
Untuk satukan kami..di syurga nanti..

Tahukah engkau apa yang ku minta..
Di setiap doa sepanjang hariku..
Tuhan tolong aku...tolong jaga dia..
Tuhan aku sayang...dia!
~ wali band ~

Satu melodi yg cukup mendayu..dengan lirik kata yg amat menyentuh hati..menusuk kalbu.
Memperlihatkan betapa ikhlas kasih dan cinta pada seseorang.. Mengharapkan kasih sayang yg bina kekal selamanya.. memberi tanpa mengharap balasan sehingga ke akhir hayatnya.

Tidak mampu sendiri menjaga kesayangannya..lantas mengharapkan Tuhan memelihara kekasih hati hingga ke akhirnya..

Buat kekasih hati...hayatilah!

No comments:

Post a Comment


Its all about :
Love~Life~Happy~Heart~Tears~Feelings ~
& never end!

Bloggerz Blogwalking