Friday, September 30, 2011

Penghujung Cinta 2

As salam...

Komen seorang ustaz dalam fb ~ 'Rezeki, ajal dan jodoh ditentukan Allah..takdir yang menentukan. Seseungguhnya kita sebagai manusia tak mampu melawan takdir.'Mungkin ini adalah takdir yang telah ditentukan oleh Nya.

Saya terima segala-gala ketentuan Allah..walaupun pahit. Mungkin penghujungnya ada kemanisan yang tersirat. Allah tidak akan menduga hambanya melainkan hambaNya itu mampu melaluinya..insya Allah saya boleh...

Kasih sayang yang telah Allah tanam dalam diri saya adalah untuk dibahagikan kepada yang hak. Semoga awak boleh merasai ketulusan, keikhlasan kasih sayang & cinta saya. Walaupun apa yang berlaku selepas ini.. semoga Allah sentiasa tetapkan hati saya untuk awak. May Allah be with us along the way..

Just look at what we got ourselves into.. you make me wanna say 'i do'. I promise i won't turn around and let you down :)

No comments:

Post a Comment


Its all about :
Love~Life~Happy~Heart~Tears~Feelings ~
& never end!

Bloggerz Blogwalking